Ahad, 13 Mac 2011

=)

Bismillah.Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Kaifa halukum jamian ?? Dua'i antum bilkhair binikmatil iman wal islam.InsyaAllah.

Alhamdulilah syukur ku panjatkan kehadrat ILLAHI kerana akhirnye saya berjaya duduk ambil exam dan perkampungan ilmu yang berturut turut.Penat tak payah cakap la kan.Tapi ape pun kene ikhlas.

'Orang yang berilmu itu akan diangkat darjatnya oleh Allah '

Walizalik , hayya maan nadrusu kasirun ilmu.InsyaAllah

Saya minta maaf kepada pembaca yang selalu singgah di blog ni.Kalau ade la kan.Sebab tak ada update terbaru di blog ini. Terlalu sibuk berturut turut.Cerita yang nak dikongsi sangat banyak walakin saya tak ade mase yang cukup untuk duduk menaip.InsyaAllah.lepas ni saya akan banyak bercerita.Wallahua'alam.

4 ulasan:

  1. salam..bagaimana pndpat saudara tentang orang yang berilmu tetapi tidak mengamalkannya?adakah di angkat juga darjatnya?

    BalasPadam
  2. insan : salam.terima kasih kerana bertanya.saya pun baru terpkir.dan cari jwpnnye.kat sini nak kgsi jwpn yang saya dapat.kalau sala mohon ditegur.sbhgian kata ulama org y berilmu tp xbramal akan dahulu msok ke neraka berbndng pymbah berhala.ilmu itu sbjektif.kite kene tgk kpd ilmu itu.cth ilmu wajib die buat atau ilmu y xwjib die buat.cth ilmu wajib die buat.dosa mngumpat.die org y berilmu tnggi tp msih mlkukan jd dosalah.cth ilmu y xwjib dia amal.amln mmkai serban.serban sunnah nabi tapi die hnya pkai jubah tapi dlm hati die mgtakan die suke sunnah serban wlapon die xpkai dan ttp myruh org lain pkai serban.itu je y dpt saya kongsi.kalau ade y ingin dkgsi lbeh bole samapaikan.wallahua'alam

    BalasPadam
  3. alhamdulillah sy dpt memahami apa yg saudara kata kan..syukran..(follow blog sy eh)

    BalasPadam