Jumaat, 25 Februari 2011

Sibuk ?

Bismillah.Assalamualaikum..Sahabat lama sudah tak bertemu..Apa khabar Iman kita pada saat ini ?Masih bersyukurkah kita pada saat ini kerana dikurniakan dengan Iman dan Islam ? Sama2 kita muhasabah.

Alhamdulilah syukur kepadaMu kerana masih memberi hamba yang hina ini aktif dengan segala sesuatu.Sahabat saya minta doa anda semua supaya saya dipermudahkan dalam pertandingan syarahan saya minggu depan.Dan ujian pertama dalam tingkatan 4.Hamba ini juga ingin memohon maaf kepada sesiapa yang pernah disakiti oleh hamba yang hina ini,Diri ini selalu berfikir kenapa solat tidak khsuyuk.Kenapa saat ini senang untuk lalai kepada Allah? Astagfirullah.

Tak lupa juga nak ucapkan selamat jalan dan berjaya kepada sahabtku MARYAM NADHIRAH yang akan melanjutkan tingkatan 4 di SBPI Rawang.Semoga kamu dipermudahkan.Kenangan yang pernah kita cipta tak akan dilupakan.

Wallahua'alam.

Ehemm : Nak kongsi satu bende.Apa yang ustaz saya sampaikan dan apa yang saya sampaikan.Faham2kan !

"Nahnu min madrsati al islmiyah.wa nahnu nata'llamu madah lugotul arabiyah walakin ma arafna hazihil madah.lau kazalik.Barrah ! minal madrasah.Wa nahnu na'rifu lughatul arabiyah lughatul jannah. lizalik, hayya maana nata'llamu hazihil madah."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan